Monday 12 November 2012

hai 2

ok tadi pasal kolej, ni pasal kerja plak..memandangkan aku pernah berkerja di satu tempat sama ngan adik aku, go on je ngan plans sebab nak save duit nak beli macam-macam..tengah-tengah dalam mood nak cuti kan, ada plak panggilan yang tak berapa nak sedap aku dapat..

k : wei,esok ko keje kat ******* tau..

a : asal lak?

k: **** suruh..tolong die kejap je...sampai dapat yang baru..

a : *urgh*...yela yela...

dari situ, aku mula kerja kat tempat tu selama sebulan..perasaan tak best..duit plak hari-hari habis RM10 ringgit..hari-hari tau..bukannye sebulan ke,seminggu ke..ni hari-hari..ok tak pe..nak dikatakan aku kerja hari-hari..satu hari je aku dapat cuti..yang lainnya aku mintak..kalo tak mintak memang die tak kasi nye..

THE BOSS

yea..bos aku lelaki..masuk ko, ko la bos ke tiga lelaki yang handle aku berkerja..die suka kacau aku, buat aku marah, dan sangatla annoying..tapitapitapi....dalam annoying dia tu, dia ajar aku macamane nak handle satu-satu pekara..dari kredit card,ke cup, ke promotion..semarah-marah die,dia tak pernah nak ignore aku (so far la..) dan saggup hantar aku balik umah..thanks boss...

then,things happen kat ********...salah satu staff bagitau aku yang ada problem kat sana..aku terfikir,kalo aku masuk sana macamane lak? tetibe die bersuara..


tb : kat situ yang ko nak masuk sangat?

ak : (diam)...

apa pon..thanks sebab sanggup terima balik aku kerje kat tempat ko..thanks for save me...thanks..

ps : i'm sorry...

No comments:

Post a Comment