Monday 22 April 2013

sembunyi


ok..memandangkan aku macam tak update blog,ari macam nak tulis banyak-banyak plak.

sembunyi

yup. aku memang pandai sembunyi. satu anugerah tuhan bagi kat aku sembunyi bende yang orang lain tak perlu tahu..sebagai contoh:

- sembunyi barang
-sembunyi dari kene tangkap ngan cikgu sebab tak suka cikgu tu (darjah 3)
-sembunyi makan megi..tau-tau je ada bau masa bulan puasa
-sembunyi berak ngan kencing kat tepi umah orang lain..(ni kes kecemasan. harap maklum)

tapi dalam banyak-banyak sembunyi, satu sembunyi yang aku rasa aku pakar..iaitu sembunyi perasaan.
ya..saya orang yang sangat straight foward..aku cakap main lepas,buat sesuka hati badan aku (korek gigi..hehehehe), dan sebagainya..tapi,aku ada perasaan yang tak bleh nak cakap.

aku ni orang. sebaik-baik mansia yang lurus dan tak berminat kat pengkid or what so ever yang mendatang..sejak kebelakangan ni, tahap ke-gatal-an aku kat budak ensem tak bleh kawal..ni semua pasal "mode gatal". YA.. aku telah membuat mode ni sampai aku dah macam desperate sangat kat jantan-jantan ensem..kawan aku pernah tegur aku;

kwn : wei..ko ni kenapa dah gatal sangat ni? miang ke ape?

aku : hahahahaha (coverline bengang) aku kan memang macam ni..tahan je la.

mode gatal ni aku reka sekadar nak lembutkan hati aku dari jeles ngan kawan-kawan yang tengah bercinta. aku ada perasaan weh. sapa yang tak sakit hati tengok member lain tengah syok bercinta, sedangkan aku sendiri selama hidup ni bercinta pon tak.kalo aku jahat, dah lama bercerai-berai korang..tapi, aku masih lagi waras. ingat tuhan kalo nak buat pape pon..ade pernah aku kene bash ngan member sendiri. die cakap macam ni...


kwn : ko ni tak pernah berinta ke? kesian..ko tau tak kenapa ko tak penah kapel? sebab perangai ko sendiri
         buat orang lain tak suka kat ko..


hek eleh..wei..aku tak batak la nak bercinta..kalo bercinta bagi nak rak pastu clash,baik tak payah..buang masa je..baik stay single. tak yah susah2 nak jaga hati sume pihak..buat rimas kepala otak je..

aku rasa entri ni macam terlebih "fly" la..ok la..bye

No comments:

Post a Comment